HTML

Mindennapi szmötyi

Ami épp eszembe jut

Friss topikok

Linkblog

József és testvérei _0225

2010.02.25. 11:34 Alkibiadész [alkibiadesz.blog.hu]

Tegnap nem nagyon haladtam előre a könyvben. A harmadik könyv egy kicsit unalmasabb, mint az első kettő. A tetralógiát Mann egyébként 17 éven keresztül írta, 1933-1943 között jelentek meg a kötetek. A gyakorlatilag kortárs Szerb Antal már A világirodalom története című zseniális művében (de sok irodalom dolgozat eredményességét köszönhettem e könyvnek...) ódákat zengett róla. Akkor még csak az első kettő volt készen emlékeim szerint.

Szóval visszatérve a történetre, József időközben megérkezett Egyiptomba és a Nílus folyásirányával szemben halad délre, vagyis a felső részbe. Memphisz városában vagyunk, közel fél éve, hogy elindultak. Az út és város-leírások nekem kicsit unalmasak. Talán ma majd munka mellett, vagy hazafelé a metrón kicsit tudok haladni a történetben. A kollegáim már röhögnek, hogy hetek (hónapok) óta ugyanazzal a kötettel a kezemben látnak. A két kötet között azért tartottam egy rövid pihenőt, de már kezdtem érezni, hogy elveszítem a történet fonalát (lehet, hogy Mannal is ez történt és most még keresi a helyét az első 70 oldalban :), ha nem folytatom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkibiadesz.blog.hu/api/trackback/id/tr301789171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása